Avatar billede sterndorf Nybegynder
12. august 2003 - 23:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

avg o.6

har i avg system inde hos jer for jeg er medlem hos computer succes der har jeg fået jer anvist og i skulle have systemet  ps unskyld stavefajl med venlig hilsen tommy andersen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2003 - 23:32 #1
hvad mener du?

mangler du AVG 0.6?
eller hva?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2003 - 23:36 #2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2003 - 23:36 #3
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 08:44 #4
Uddyb venligst hvad du mener, godt nok er vi "eksperter"*S* , men vi er ikke tankelæsere. ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. august 2003 - 21:16 #5
Han mente nok ikke noget alligevel :o)
Jo selvfølgelig gjorde han det. "sterndorf" har tydeligvis ikke bare staveproblemer - som han i øvrigt undskylder, men også problemer med at formulere sig.
"sterndorf" du skal lukke dit spørgsmål, hvis du er tilfreds med de tilbagemeldinger du har fået på dit indlæg. Ellers må du som "fromsej" skriver dit indlæg, så det er nemmere at forstå.
Bed evt. "rkhdk" om at lægge et svar. Så kan du belønne hans hjælp ved at acceptere svaret og dermed får han pointene.
Skriv evt. også en kommentar til dem som har hjulpet.
Held og lykke -

/victor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. august 2003 - 21:17 #6
He, he - jeg har vidst også problemer med at formulere mig -

/victor-1
Avatar billede sterndorf Nybegynder
05. september 2003 - 21:58 #7
til viktor-1 dette er første gang jeg har prøvet men det er ikke siste gang men du får tak for dit svar viktor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. september 2003 - 22:55 #8
Nu var det jo ikke just et svar jeg gav dig, men blot et par ord om hvordan du bør forholde dig.
Du har misforstået det, hvis du tror du kan nøjes med, at lægge et svar.
For at lukke spørgsmålet, skal du acceptere et eller flere svar (dit valg).
I dette tilfælde er der kun dit eget svar (burde ikke være et svar, men kun en kommentar) det skal du acceptere for at lukke spørgsmålet.
Men i stedet synes jeg du skal gøre som jeg nævnte i en tidligere kommentar, nemlig bede "rkhdk" lægge et svar og så acceptere det. Men OK - valget er dit !

Det vigtigste er at få LUKKET spørgsmålet -

God vind !

/victor-1