Avatar billede storinggaard Nybegynder
12. august 2003 - 20:29 Der er 7 kommentarer

Når jeg er på internettet så kommer der en mærkelig boks op

Hej Anyone

Når jeg nu er på Internettet, så efter et par minutter kommer der en dialog boks op, som siger Systemet lukker ned, ændringerne er iværksat af Ny AUTHORITY/system. Og Remote Procedure call sluttede uventede. Alle oplysninger vil gå tabt. Derved lukker computeren ned og starter forfra. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?

M.v.h Peter
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
12. august 2003 - 20:30 #1
Du har nok scoret dig den nye "Lovsan" virus.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2003 - 20:30 #2
Avatar billede jara06 Nybegynder
12. august 2003 - 20:33 #3
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. august 2003 - 20:33 #4
Det link er gratis, pga mængden af spm om RPC der har været inden for de sidst 24 timer.. så lav et svar og accepter det
Avatar billede jara06 Nybegynder
12. august 2003 - 20:33 #5
du kan evt gå ned i start -> kør/run og skrive
shutdown -a

.. det skulle forhindre den i at lukke nde, men det fixer ikke problemet ..
Avatar billede squashguy Nybegynder
12. august 2003 - 21:31 #6
mht denne shutdown, så er det nok bedre at disable dcom, da denne stadig lader computeren stå pivåben. Metode 2 i rkhdks link, disabler netop dcom.
Avatar billede nemonic Nybegynder
27. august 2003 - 21:14 #7
Hmmmm hvis ingen af disse link løser problemet, så prøv at update din IE til en 6.0, hvis det er det, kan du prøve at køre install på den igen, måske fjenre den problemet. (kun et gæt)