Avatar billede martinbk Nybegynder
11. august 2003 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installering af jakarta tomcat på FreeBSD

hejsa jeg er løbet ind i MANGE problemer under installering af tomcat på min BSD 4.8 maskine... og ville så nu hører om der ikke er nogen der har en god guide til, hvordan man gør dette lettest, eller evt. har erfaring med selv at sætte det op.

Mvh Martin
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. august 2003 - 21:59 #1
du instalerer vel fra ports af ?
Avatar billede martinbk Nybegynder
11. august 2003 - 22:12 #2
burde jeg.... men selvom jeg installerer Java SDK 1.3.1 forlanger tomcat at få lige nøjagtig version 1.2.2 hvilket jeg synes er lidt lamt
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. august 2003 - 22:24 #3
hmm .. jeg mener jeg kørte fint med 1.3.1
men det er længe siden jeg har haft tomcat på.
har du updated dine ports
men hvis ikke er det så ikke muligt at ændre i makefilen
ellers så lav en manuel instalation jeg har selv lavet en før godt nok med en del besvær fordi jeg ikke gad læse så meget dokumentation ..
anden gang læste jeg og det gik noget nemmere så jeg vil anbefale dig at gøre det samme.

http://jakarta.apache.org/tomcat/tomcat-4.1-doc/index.html
Avatar billede martinbk Nybegynder
02. september 2003 - 03:09 #4
jeg har droppet projektet igen.. da jeg ikke rigtig synes jeg har overskud til at tåge med JSP lige nu, undskylder mange gange for ulejligheden :)