Avatar billede jonasholm Nybegynder
11. august 2003 - 17:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan definerer jeg min egen status-tekst i MSN-messenger?

Spørgsmålet er hvordan jeg definerer min egen statustekst. Dvs. om jeg i stedet for (busy) (away) eller lignende kan få der til at stå (Busy at Work) (Out to Lunch w. Cameron Diaz) eller lignende kækt!
Avatar billede klojs Nybegynder
19. august 2003 - 21:54 #1
Nu har jeg selv prøvet at lede alle steder, og det ser ikke ud til at du kan. Jeg mener nemlig godt at man kan i ICQ, men på messenger kan man ændre det navn man vil have fremvist når du skriver. Der står f.eks. "jonasholm skriver..." dit navn kan du jo ændre alt det du vil, og der kan du evt. skrive "Spiser middag med mrs. Diaz" :-) men du vil så blive vist som "Spiser middag med mrs. Diaz (er ikke til stede)"

Det er vist det bedste alternativ.
Avatar billede knighten Nybegynder
07. september 2003 - 12:15 #2
Du kan downloade MessengerPlus... Der kan man lave sine egen away beskeder og tilpasse messenger meget mere.

www.msgplus.net

HUSK.. at sige nej til at installere sponsorprogrammet - det er skide irriterende.