Avatar billede omen Nybegynder
11. august 2003 - 07:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN6 : My Emotions : Animated

Nogen der ved om det er muligt at lave sine egne animeret emotions i MSN Messenger 6? Hvis man f.eks tager en animated gif og tilføjer den, fungere den bare som en non-animated gif!
Avatar billede 7degreez Praktikant
11. august 2003 - 08:12 #1
ja
Avatar billede omen Nybegynder
11. august 2003 - 08:16 #2
Nå ja, det kan jeg også bruge til vældigt meget... gee!
Avatar billede bb_maze Nybegynder
11. august 2003 - 08:18 #3
Her er lidt mere hjælp.. Prøv at kig herinde, der skulle være noget! http://www.mess.be/

HYGGE
Avatar billede omen Nybegynder
31. august 2003 - 22:33 #4
Desværre... sikkert ikke muligt!
Avatar billede bb_maze Nybegynder
31. august 2003 - 22:53 #5
Jo, det er altså muligt!! En af mine kammerater har gjort det!!!

HYGGE
Avatar billede omen Nybegynder
31. august 2003 - 22:58 #6
Ja ok, men jeg har stadig brug for at vide hvordan man gør! Hvis du kan finde ud af det, kan du stadig få point!
Avatar billede bb_maze Nybegynder
31. august 2003 - 23:03 #7
Nåh, jeg har åbentbart hørt forkert...... Hmm...... Kan jeg nu ik forstå.. Men nej, det kan man åbentbart ikke.....

HYGGE
Avatar billede omen Nybegynder
31. august 2003 - 23:35 #8
Ok!
Hygge selv :)