Avatar billede montesa Nybegynder
09. august 2003 - 22:49 Der er 4 kommentarer

Problemer med at åbne for P2P trafik i Zyxel HomeVPN

Hejsa!

Jeg har en Zyxel HomeVPN, hvor jeg har åbnet for port til P2P trafik. Tidligere er jeg ind imellem blevet nød til at indlæse mine backup når vi har brugt VPN-forbindelsen, og reetablere indstillingerne for portene så mit P2P funker ok!

Nu er det imidlertid ikke længere muligt, og jeg har brug for hjælp til at checke jeg brugt de korrekte indstillinger: (ADVANCED->FIREWALL->LOG SETTINGS -> "Firewall" unchecked)(SUA/NAT->SUA SERVER-> port navn + ip adresse)

Eller kan problemet ligge et andet sted?

Udførlig forklaring foretrækkes, da jeg er nybegynder inden for firewalls.
Avatar billede pinhigh_brian Novice
09. august 2003 - 23:11 #1
Zyxel HomeVPN ? Et det en Zywall 1 eller ?

Har hørt lidt omkring de samme problemer rundt omkring. Prøv at hente den nyeste firmware fra Zyxel danmarks hjemmeside. Netop sådan noget med at tingene fungere nogle gange og ikke andre, plejer de at støve op op rette fejlene. Bemærk, at ved indlæsning af ny firmware, ryger opsætningen i routeren/firewall'en. Tag lige og skriv konfigurationenen ned inden.

Hilsen Brian
Avatar billede montesa Nybegynder
19. august 2003 - 03:20 #2
Tak for hjælpen, Brian!
Avatar billede montesa Nybegynder
19. august 2003 - 03:35 #3
Hvordan pokker er det lige jeg tildeler point?
Avatar billede pinhigh_brian Novice
19. august 2003 - 20:21 #4
øhhh, ved det ikke. MEN det mener jeg du har mulighed for på denne side.
Kan ikke huske det. Blev dit problem løst ?