Avatar billede kornfreak Nybegynder
14. december 2000 - 23:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Global eksperten? :)

Hvad med at lave en eksperten.no og eksperten.se, da der nu er temmelig mange nordmænd herinde ?

Jeg stiller mig med glæde til rådighed med at oversætte til norsk iallefald! :)
Avatar billede okay Nybegynder
14. december 2000 - 23:59 #1
var det ik bedre at oversætte det til engelsk..så er det løst.. ;)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. december 2000 - 00:01 #2
Tja, ved jeg nu ikke, havd hvis der ikke var en dansk version?....så ville jeg iallefald ikke bruge det :)
Avatar billede dna Nybegynder
15. december 2000 - 00:07 #3
næ... gider heller ikke til at oversætte fra engelsk når jeg skal have hjælp !!!

dna
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2000 - 07:24 #4
Hvis man kunne/skulle bruge hjælp på engelsk er der jo expert-exchange.com , røvsygt sted. Hvis der er et svar der er accepteret skal man give 5-15 point for at se svaret, som oftes er \"Give me your email and ill send it\"
Avatar billede sjensen Nybegynder
15. december 2000 - 09:10 #5
Se på det sådan her:

Norsk og Svensk er jo bare en af-art af Dansk og som er udviklet fordi danskerne har ladet dem selv bestemme. Ved at bibeholde det hele på Dansk kan vi hjælpe dem tilbage på rette spor ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2000 - 09:23 #6
Der er også mindst én normand herinde.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. december 2000 - 11:36 #7
sjensen >> Kæft, jeg er faktisk nordmand *Gg*
Avatar billede sjensen Nybegynder
15. december 2000 - 12:06 #8
jeg har ike noe mod norske jenter og gutter

och inte heller mot de svenske flicker og pojker

men det er nu lettere at forstå de danske drenge og piger fordi de taler dansk ;o)
Avatar billede admin Novice
15. december 2000 - 12:39 #9
Vi har tanker i den retning...  :)
Avatar billede mpj Nybegynder
15. december 2000 - 15:07 #10
Nej... behold den på dansk...
De skal vide hvem der seje...! ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2000 - 15:54 #11
Admin>>>> :-(
Avatar billede admin Novice
15. december 2000 - 15:58 #12
Eksperten laver vi ikke om på! Det vil blive på et andet domæne...
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. december 2000 - 16:00 #13
Der er altså klinker i en global theexpert.com, eller noget...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. december 2000 - 16:22 #14
Admin >> Bare kontakt mig, hvis I får brug for en oversætter :)