Avatar billede jdann Mester
09. august 2003 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mail flytter sig fra Indbakke til udbakke

Hej

Jeg har pludselig fået et sindsygt problem.
Når der er kommet en mail i indbakken og jeg har læst den flytter den sig helt af sig selv over i udbakken - og bliver ved og ved. Hvis jeg ikke får lukket programmer kan der komme til at ligge flere hundrede af den indkomne mail i udbakken.

Er der nogen der ved hvad pokker jeg skal gøre ved dette problem

På forhand tak

Jørgen
Avatar billede inoculateit Nybegynder
09. august 2003 - 13:07 #1
Avatar billede inoculateit Nybegynder
09. august 2003 - 13:08 #2
Håber det funker :o)
Avatar billede riversen Nybegynder
09. august 2003 - 13:31 #3
100 kr på du har virus :-)