Avatar billede 7dsholly Nybegynder
08. august 2003 - 01:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke connect til bnc

jeg forsøger at connecte til psyBNC men får den her fejlmeddelse <> Connecting to shell1.eushell.com (3838)
Unable to resolve server

er hel lost og aner ikke hvor jeg skal starte plz hjælp moi :D

på forhånd tak
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. august 2003 - 02:58 #1
Serveren shell1.eushell.com er pt. ikke registreret i en DNS server... enten er den lukket ned, det skyldes en fejl, eller - hvis du selv har tastet det ind - du har lavet en tastevejl.

Hvis ikke det er sidstnævnte, så kan du intet gøre...

JP
Avatar billede 7dsholly Nybegynder
08. august 2003 - 03:05 #2
oki men alle fra min clan er på sammen host det er bare mig der ikke kan og hvorfor ved jeg ikke :D
Avatar billede 7dsholly Nybegynder
08. august 2003 - 03:10 #3
ej det er jo det nå man er træt det var en tastefejl
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. august 2003 - 03:25 #4
:-)
Avatar billede 7dsholly Nybegynder
08. august 2003 - 03:33 #5
:-)