Avatar billede aorta Nybegynder
07. august 2003 - 11:25 Der er 5 kommentarer

Streger på TV-out billede.

Kan ikke komme af med nogle små fine streger, der "kører" lodret hen over skærmen.
Har installeret TV-tool. Kører i G-pal. Har composite-scart TV-out kabel, Geforce 4 grafikkort på bærbar.
Hvad kan der være galt????
Avatar billede -42- Nybegynder
07. august 2003 - 11:32 #1
Avatar billede aorta Nybegynder
07. august 2003 - 11:37 #2
hvordan ændrer jeg denne indstilling, når det er dvd-film fejlen opstår ved
Avatar billede -42- Nybegynder
07. august 2003 - 11:41 #3
skærmindstillinger->Hertz
Avatar billede aorta Nybegynder
07. august 2003 - 11:48 #4
hvad skal den sættes til, har prøvet alt muligt
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
08. august 2003 - 20:45 #5
Er det altid eller kun når du afspiler DVD'er???

Hvis det kun er ved DVD er det sikkert fordi Macrovision går igang, der er vist en indstilling i TV-Tool der kan slå det fra "Disable Macrovision" eller noget i den stil (Det er lidt længe siden jeg havde et Geforce kort)

-42- >> Det er ikke det samme, det kommer kun fra TV til Computer men ikke omvendt.