Avatar billede msnwebcam Nybegynder
05. august 2003 - 16:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme video fra Messenger webcam konference

Hej jeg ville hære om det er muligt at gemme det webcam billede man ser på i Messenger 6.0. Nærmere den person man sidder og kigger på igennem webcam i Messenger, kan den video stream gemmes på computeren... Hvilket program kan man bruge til det...

Mange tak på forhånd
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. august 2003 - 16:15 #1
Avatar billede omen Nybegynder
05. august 2003 - 16:21 #3
Med disse programmer kan du optage alt hvad du laver på computeren. Også i 3D spil hvis du vil. Skulle være ingen årsag at optage en fra et webcam
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. august 2003 - 16:21 #4
Søg efter screen capture på tucows.com, så finder du en hel del programmer.

/per
Avatar billede msnwebcam Nybegynder
05. august 2003 - 16:25 #5
metal hansen : du var først, genialt program.... prøver også lige det er fraps ...
Avatar billede omen Nybegynder
05. august 2003 - 16:29 #6
Må hellere lige prøve det SnagIT når det nu lyder til at være så godt :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. august 2003 - 16:35 #7
takker for point

ja det er et kanonfedt program!