Avatar billede brevkasserne Nybegynder
02. august 2003 - 21:48 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Digital-kamera til omkring 2000,-

Jeg skal finde det bedste digital-kamera som samtidig ser godt ud (flot design samt lille størrelse) til omkring 2000,-

Her har jeg selv fundet Canon PowerShot A300?

Hvad siger I? Har I andre forslag?
Avatar billede janemil Nybegynder
02. august 2003 - 21:49 #1
Nikon 2100
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:58 #2
Hewlett Packard PhotoSmart 735
Kodak EasyShare CX4300 Without Dock
Sony CyberShot DSC-P32
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
02. august 2003 - 23:27 #3
Nogen der har nogen erfaringer med nogen af kameraerne?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
02. august 2003 - 23:33 #4
Jeg er selv faldet meget for Canon PowerShot A300, er der nogen ris/ros omkring den til hvorfor jeg skulle vælge en anden eller hvorfor jeg skulle vælge den?
Avatar billede aoware Nybegynder
03. august 2003 - 10:59 #5
Canon PowerShot A300, er faktisk et kanont godt kamera til den pris, syntes jeg. Jeg har selv et Canon IXUS på 2,1 mp og det er genialt. Så jeg har ikke så meget negativt om Canon, jo måske lige at i Canon PowerShot A300 der er kun digital zoom, hvis du zoomer med digital så kommer der firkanter på billedet, hvor optisk zoom ikke laver firkanter.
Og da der er ikke optisk zoom på Canon PowerShot A300 så er det ikke lige det kamera du skal zoome det vildeslte med. Men til 2000 kr, så er det fint nok.

Håber det hjalp!
Anders - AOware
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
03. august 2003 - 16:58 #7
Ikke nogen der har et forslag?
Avatar billede janemil Nybegynder
03. august 2003 - 17:09 #8
http://www.dpreview.com --> Cameras
Her kan du se hvad andre siger.

Af alle nævnt vil jeg stadig mene Nikon 2100 er bedst. Du får ikke bedre kamera til prisen.

Grunden til folk ikke svare er fordi det samme spørgsmål stilles hver dag. Og selvom man siger et kamera er folk aldrig tilfredse hvis man bare siger 1.
Men eftersom spørgsmålet er stillet så tit kan jeg sige konklusionen.
Køb Nikon 2100. Skulle du vælge et andet er det også fair nok. Det kommer jo an på hvad man vil med sit kamera. Har du ikke de store krav er du jo også let at stille tilfreds.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
04. august 2003 - 18:13 #9
Hmm, ok. Jeg fordeler point! Tak for alle svar!