Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:14 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke logge på MSN mere

min MSN er begyndet at sige:

Signing in to .Net Messenger Service faild because the password is incorrect or the sign-in name does not exist.
If you have forgotten your password, click Help in the main windows, and then click Help Topics.

1: mit password er korrekt (har kontrolleret ved at logge ind på hotmail.com, så caps-lock er ikke problemet.
2: jeg kan uden problemer logge ind på hotmail, så jeg har jo .net sign.in name og jeg kan logge på www.passport.net
3: jeg har brugt MSN hele dagen, og logge bare af da jeg skulle spille Unreal 2 *hader popup's midt i et spil ;o)*
4: jeg har prøvet at logge på fra 2 PC'er, samme resultat
5: har prøvet at lukke programmet helt ned og starte det igen

Opgradering af MSN er _IKKE_ en mulighed!!!!

Er der andre der har problemer med at logge på MSN nu?
Avatar billede omnia Nybegynder
02. august 2003 - 21:20 #1
Ingen problemer, men den kan jo have været nede tidligere. Kører du med den nye MSN 6.0?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:21 #2
nope
Avatar billede omnia Nybegynder
02. august 2003 - 21:25 #3
Hvad med at prøve at geninstallere? Eller instalere den nye den nye msn 6.0? http://messenger.msn.dk/
Avatar billede omnia Nybegynder
02. august 2003 - 21:25 #4
Hov undskyld. Jeg læste ikke det hele. Opgradering er ikke en mulighed
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:26 #5
MSN virker jo (siger at der er forkert sign-in eller password)
og jeg har prøvet på 2 PC'er
Avatar billede zimes Nybegynder
02. august 2003 - 21:27 #6
Du kan ikke logge på for tiden, ved ikke hvorfor, men den går ned en gang i mellem. Hverken mig eller min søster kan logge på. MSN 6 virker heller ikke. Det er nok bare et spørgsmål om tid... Så prøv at logge på lidt senere.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:30 #7
Problemet har været der siden ca kl 19:30

Jeg har før fået fejl om at "serverne" er nede pga servicering, ellers siger den at den ikke kan kontakt MSN servne hvis de er nede..

zimes => kan du så stadig logge på www.passport.net ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:36 #8
zimes => får du/I samme fejl som mig?
Avatar billede zimes Nybegynder
02. august 2003 - 22:07 #9
Jeg får samme fejl, dog på dansk :) Og det har været der mange gange før, men jeg må da indrømme at det er lang tid det er nede denne her gang. Nogle gange skriver den at der er servicering, men jeg tror bare at det hele er generelt nede lige nu. Ja, jeg kan godt logge ind via passport.net og hotmail.com som "normalt".
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 22:08 #10
jeg venter og ser så.

måske skal man bare holde sig til ICQ ;o)
Avatar billede snowball Novice
02. august 2003 - 22:08 #11
Jeg har samme problem - dog via MSN plugin til Miranda. Jeg kan også sagtens logge på Hotmail og Passport !

Snowball
Avatar billede zimes Nybegynder
02. august 2003 - 22:11 #12
Hvordan vil du egentlig give point for den her, det er vel lidt svært at give et rigtigt svar? Men idm. er mit svar: VENT!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 22:13 #13
zimes => du (og snowball) svare jo på mit spm *se den sidste line ;o)*
Avatar billede zimes Nybegynder
02. august 2003 - 22:23 #14
Men stadig; ingen point... ;0)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2003 - 22:29 #15
zimes => jo da, du svare jo korrekt på mit spm *se den sidste line ;o)*
Avatar billede snowball Novice
02. august 2003 - 23:00 #16
hehe ;)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
02. august 2003 - 23:41 #17
Virker igen hos mig ;)

Snowball
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. august 2003 - 00:01 #18
wee, nu kan jeg log på ;o)