Avatar billede fairplay Nybegynder
02. august 2003 - 15:47 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Alternativ/Konkurrent til Google

Alle bruger snart google men er det godt for Internettet at de er de eneste der kan påvirke søgeresultater...

Er der nogle der har forslag til et alternativ/konkurrent  til Google?
Avatar billede tangveje Nybegynder
02. august 2003 - 15:49 #1
www.alltheweb.com er nok det eneste jeg lige kan komme på... Foretrækker nu selv google
Avatar billede sprutnik Nybegynder
02. august 2003 - 15:50 #2
Avatar billede riversen Nybegynder
02. august 2003 - 15:50 #3
kan heller ikke forestille mig det skulle være dårligt for Internettet
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. august 2003 - 15:53 #4
monopoler er altid dårlige
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. august 2003 - 15:55 #5
Google er vist nok den bedste søgemaskine på nettet, men der er massere af andre muligheder:
www.alltheweb.com
www.altavista.com
www.search.com

Findes massere af dem
Avatar billede fairplay Nybegynder
02. august 2003 - 16:02 #6
alltheweb fungere godt, hvis ikke ligeså godt.
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. august 2003 - 16:04 #7
Det bliver spændende om Microsofts kommende MSNBot bliver en reel konkurrent til google.
Avatar billede fairplay Nybegynder
02. august 2003 - 16:04 #8
alltheweb har også video/audio/ftp søgning
Avatar billede fangel Nybegynder
02. august 2003 - 16:05 #9
http://dmoz.org/ <= ikke en søge maskine, men en indekserings side - men stor ;)
Avatar billede fairplay Nybegynder
02. august 2003 - 22:47 #10
dmoz er den google bruger, og så sider der personer og vælger om siderne skal optages, ligesom jubii og yahoo osv, bortset fra at dmoz ikke har styr på alle sine redaktører.
Avatar billede fairplay Nybegynder
08. august 2003 - 22:09 #11
google er efter min mening også den bedste, men det bliver helt sikkert spændende med msnbot.