Avatar billede lust Nybegynder
02. august 2003 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk manual til Canon Powershot A70

HaiZa

Jeg var en tur syd for grænsen for at supplere lidt op, og mens konen var på toilet. Faldt jeg for et Canon powershot A70 digitaltcamera. Et virkeligt lækkert camera. Men ham fyren som solgt det til mig sagde at man kunne hente en Dansk manual på nettet. Og det kan jeg bare overhovedet ikke finde...?

Skulle der sidde en derude der lige har 5 min. til at hjælpe mig med at finde det...

Håbefulde ønsker

Lust
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 14:48 #1
Tror jeg ikke du kan :-)

Tror det er ulovligt at hente den slags ned!
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 14:50 #2
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 14:51 #3
Den er godt nok på Engelsk...
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 14:52 #4
Damn jeg troede dette var ulovligt :-)

Så skal jeg da have hentet til dem jeg selv har uden

Undskyld til opretter så
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 14:57 #5
Det er jo kun ulovligt at distribuere copyrighted materiale, såfremt det er i strid med ophavsrethaverens bestemmelser.

Jeg kan nu ikke forestille mig, at en manual til en Canon kamera ikke må kopieres frit - den er jo kun anvendelig til ejere af et Canon kamera...