Avatar billede coolby Nybegynder
02. august 2003 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Fjern NetMeeting?

Simpel hvordan fjerner man NetMeeting fra sin pc ??? Kan ikke fjerne den fra Kontrolpanel

//CoolBy
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 11:44 #1
Styresystem?
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 11:45 #2
Hvis det er 2K eller XP, kan du enten stille det på Manuelt eller Deaktiveret i Tjenester.
Avatar billede snokey Nybegynder
02. august 2003 - 11:54 #3
hvis du er heldig så kan du gå ind i tilføj eller fjarn programmer og så i windows komponenter og se om den ikke ligge der et eller andet sted og så fjærn det flueben der er sat og så tryk ok så skulle den være væk. Sådan har jeg gjord
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
08. august 2003 - 09:21 #4
Remove NetMeeting
Start > Run > and then copy and paste the following line:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\inf\msnetmtg.inf,NetMtg.Remove

If your XP installation directory is C:\WINNT rather than C:\Windows, use the following line:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINNT\inf\msnetmtg.inf,NetMtg.Remove

Click OK and let the uninstaller do its thing.