Avatar billede Dan Hansen Juniormester
01. august 2003 - 21:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MSN vil ikke logge på.

Jeg har installeret MSN 6.0 på computeren.
Når jeg starter programmet, siger den :"Du kunne ikke logge på .NET Messenger service. Det skyldes muligvis problemer med internet forbindelsen. Prøv igen senere"

Nå jeg så bruger Windows Messenger, så kan jeg godt logge på, men så siger den at den: "Du er ikke logget på alle tjenester" og "Det lykkedes ikke at logge på kommunikations tjenesten, fordi tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere"

Den logger ikke på altså.

Der er fin forbindelse til Internettet - jeg skriver jo lige dette spørgsmål!! ;)

HVAD ER PROBLEMET - JEG HAR FORSØGT AT AFINSTALLERE MSN 6.0 og INSTALLERE DET IGEN - INGEN ÆNDRING!

Tak for hjælpen...
EsbWeb
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
01. august 2003 - 21:41 #1
jeg har fundet en løsning på problemet - jeg geninstallere computeren...
Kan ikke vente på svar!
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 13:39 #2
Jeg har samme problem, og formaterede derfor min compter. Derefter kunne MSN Messenger godt logge på min bruger, men så gik der en dag, og nu kan jeg igen IKKE logge på. Sjovt nok virker det på andre computere.