Avatar billede arn Nybegynder
31. juli 2003 - 15:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

activex control

Jeg har anvendt calendar control 9.0 (mscal.ocx) i en formular i access 97. Nu vil jeg distribuere formularen til en anden PC, men får at vide at kontrollen ikke er installeret.
Jeg kan ikke huske hvordan den blev installeret i første omgang.
Er der en der kan hjælpe?

Både under winnt\system32 og
program files\microsoftoffice\office findes filerne:
mscal.cnt
mscal.dep
mscal.hlp og
mscal.ocx
Avatar billede terry Ekspert
31. juli 2003 - 15:55 #1
why not include it in the setup kit?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2003 - 16:44 #2
Ellers kør regsvr32 c:\winnt\system32\mscal.ocx det registrerer filen så den kan bruges.