Avatar billede plobber Nybegynder
31. juli 2003 - 00:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

psyBNC opsætning

Hey.. jeg har dloadet dette prog til win.. hvordan sætter jeg det op ???
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. juli 2003 - 00:29 #1
du har vel hentet .exe versionen ..

http://easynews.dl.sourceforge.net/sourceforge/windrop/psybnc2.3.1.exe

du starter bare psybnc.exe
så connecter du til den port der er i config filen .. du kan selv sætte en
PSYBNC.SYSTEM.PORT1=31337

/server 127.0.0.1 31337
så beder den dig om at skrive
/quote etelleradent password
set bliver dit nye password
den skriver så til config filen .. og du får en liste med en masse command du kan skrive
hvis ikke så skriv
/quote help
og for at læse om en command så skriv /quote help command

læs også README .. den passer dog ikke helt da den er skrevet til linux versionen ..

du vil nok skulle ændre PSYBNC.HOSTALLOWS.ENTRY0=*;* så det ikke er alle der har lov til at connecte ..
feks kun din egen maskines ip
PSYBNC.HOSTALLOWS.ENTRY0=192.168.1.6

sæt også nogen servere med feks
USER1.SERVERS.SERVER1=irc.inet.tele.dk
USER1.SERVERS.PORT2=6667
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. juli 2003 - 00:29 #2
men du kan gøre det meste igennem /quote commands .. så prøv dig frem.
Avatar billede plobber Nybegynder
01. august 2003 - 12:53 #3
tak... ved ikk om det virker, men prog'et virker nu :)
Avatar billede Six Nybegynder
07. august 2003 - 22:43 #4
Jeg vil lige spørge..

er det meningen at man kun kan se psybnc.exe køre i windows task manager under processes og ikke andre steder? plejer der ikke at være et gui til det ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. august 2003 - 10:54 #5
nej ingen gui .. den kører som den skal