Avatar billede htx98i17 Professor
13. december 2000 - 08:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

1 point pr bannerklik pr dag

For at eksperten tjener flere penge på bannerreklame, kunne man jo lave sådan et system at brugerne een gang pr. dag kunne trykke på banneret og så få et point.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
13. december 2000 - 08:46 #1
Det er en idé ! Noteret på forslagslisten.
Avatar billede dna Nybegynder
13. december 2000 - 08:57 #2
...må man gerne det ?? Er der egentlig ikke nogle regler om at man de fleste steder ikke må opfordrer til at trykke på den måde. ?? Det er jo ikke noget firma´erne får noget ud af ?? Hvis et program, i dette tilfælde Eksperten.dk, kun producerer en masse \"tomme klik\", så ender det vel med at eksperten.dk vel bare bliver taget af de forskellige bannerudbydere ??

Eller hvad ?? Hvad siger du admin ?

dna
Avatar billede htx98i17 Professor
13. december 2000 - 09:00 #3
Jeg aner det ikke, det var bare et foreslag, måske er det noget som de kan arbejde videre på.
Avatar billede mpj Nybegynder
13. december 2000 - 14:55 #4
dna har faktisk ret....
Hvis vi nu siger at i indfører den regel, og i kan se at der dagligt er 5.000 flere der klikker... Fra en dag til en anden?
Så kan man jo så se at de 5.000 kun klikker for pointes skyld...

Og desuden...
Helt ærligt?
Hvis ideen kommer på er eksperten da bare blevet en penge maskine?
Jeres job sektion er fed nok... lige indtil jeg så at det kostede 1250,- at poste et job...
Hvad nu hvis man gerne vil have lavet et banner til 300kr?
Jeg troede faktisk at eksperten ville gå med i \"gratis-bølgen\" sponsoret af fremvisninger af bannere!
Men ak nej...
Eksperten var vel ment som et sted hvor man kunne hjælpe andre.. Pointene giver så en en \"status\" på eksperten...
Men hvis man får et point (godt nok er det kun ét) så synes jeg ikke at eksperten er det samme værd mere...
Bare lige min mening...

MPJ
Avatar billede htx98i17 Professor
13. december 2000 - 15:02 #5
Mit foreslag gik udelukkende på at støtte eksperten...
Og Et point kan få folk til at trykke derpå..
Avatar billede mpj Nybegynder
13. december 2000 - 15:08 #6
Jaja... selvfølgelig vil det støtte eksperten...
Men jeg synes nu alligevel...
Avatar billede dna Nybegynder
13. december 2000 - 19:57 #7
mpi: Jeg er hamrende enig!!!

dna
Avatar billede lens Nybegynder
27. december 2000 - 00:01 #8
Enig her.
Jeg synes at det ødelægger ånden bag eksperten, at det skal til at være så kommercielt.  - naturligvis må dem bag eksperten gerne tjene penge på den, når de lægger så stort et arbejde i det, men det skal gøres diskret, - ellers er det hele ødelagt.
- og ja, annoncørerne må da også være enige i, at det bliver de mest nyttesløse besøgende, der kommer ind fra eksperten.
Avatar billede lens Nybegynder
27. december 2000 - 00:05 #9
og forresten:
Hvis man skule klikke mere på bannerne, så skulle i, som det også står et eler andet sted herinde, sørge for at bannerne er relevante.

Jeg bemærkede f.eks. at madonna var blevet partner. Og shevita har heller ikke min store interesse!!