Avatar billede designz Nybegynder
29. juli 2003 - 14:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Applescript til mail

MAC OSX:
Jeg vil høre om nogen kan lave et applescript, som sender mail og navneoplysninger fra en modtaget mail i programmet Mail over i Adressebogen. Jeg vil lave en rule der siger at når en modtager ikke er i adressebogen, skal dette applescript køres, hvis jeg siger ja. Kan man dette.
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 14:13 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=designz&option=24

Kunne du ikke lige bruge lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål!!
Gør det nok lidt nemmere at få hjælp herinde når folk kan se du er seriøs.

Håber på god respons
Avatar billede designz Nybegynder
29. juli 2003 - 16:26 #2
Kære HR. politimand

Er du Admin på siden her? For jeg synes hele tiden at støde på dit brugernavn hvor du er efter folk?
Hvis du lægger mærke til det, så har jeg ganske rigtigt nogle spørgsmål åbne, Det eneste jeg har lukket var et, hvor jeg fik et svar, som dog ikke virkede og da jeg aldrig hørte fra ham igen, glemte jeg alt om det. De andre er alle forskellige dele af samme problemstilling, mange har forsøgt at hjælpe mig, men ingen har kunnet finde ud af det, så derfor er spørgsmålene ikke lukket....  Men jeg UNDSKYLDER da MANGE gange, hvis du føler dig stødt. Jeg finder Eksperten et FANTASTISK værktøj, men har ikke rigtigt haft brug for det de sidste måneder og har derfor heller ikke været herinde og tjekke op. Ved du noget om applescript eller ville du bare brokke dig?
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 16:30 #3
http://www.eksperten.dk/spm/72841

Hvor står sansynlighed tror du der er for at der kommer svar i spørgsmål der er 2 år gamle??? Jeg leger ikke politimand du men at se brugere der har SÅ gamnle tråde er da totalt latterligt! Det jeg ønsker du gør er at give feedback i dem eller lukke dem hvilket jeg ikke kan se problemet i.
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 16:34 #4
BTW de fleste vælger at komme med god respons og sige at de selvfølgelig godt forstår kritikken men andre bliver sure hvilket selvfølgelig er trist! Ønsker ikke at genere dig på nogen måde tro mig. Men at finde spørgsmål der er så gamle som i dit tilfælde gør det ikke nemmere for dig at få hjælp herinde.

Er kedaf jeg har spammet herinde men troede du ville tage det til dig og give feedback i dem eller lukke dem selv ved at smid et svar du selv kunne acceptere og dermed få det udaf verden.

Undskyld for spam
Avatar billede designz Nybegynder
29. juli 2003 - 17:19 #5
Det erskam helt iorden, som mit ret lange svar antyder, var det ikke bare et "dumme svin" ,jeg havde bare brug for at provokere dig lidt, men forstår skam kritikken, jeg siger bare, at når jeg ikke har fået et brugbart svar, har jeg ikke slettet dem, da jeg kun er herinde for at spørge eller svare, og jeg kan såmænd stadig godt bruge et svar.... men ok, jeg skal forsøge - men det system med flagfarverne er altså lidt rigeligt avanceret...jeg skal lige gennemskue det - hvilket jeg aldrig hargivet mig tid til.
Avatar billede designz Nybegynder
29. juli 2003 - 17:28 #6
Hvis ellers jeg har fattet det flagsystem, skulle det vist være klaret nu;-)
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 23:49 #7
http://www.ebruger.dk/faq/

Her er tydning til flag  http://www.ebruger.dk/faq/#hvad_betyder_flagene

no hard feelings mate!

Ha det godt
Avatar billede designz Nybegynder
19. august 2003 - 21:26 #8
det må vist være det med dette spørgsmål