Avatar billede trumf Nybegynder
28. juli 2003 - 18:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

server på smoothwall har ikke internet

Hejsa

Min nye webserver win 2003 IIS 6 kan jeg ikke få igennem min smoothwall. Jeg kan se i loggen at der er aktivitet, men det stoppes altså af firewallen.

Jeg har sat IP på serveren til 192.168.2.2 og gateway og DNS til 192.168.2.1, som er IP på det orange kort.

Jeg har fået lavet et netværksdrev på en PC der ligger på det grønne område til serveren.
Avatar billede trumf Nybegynder
28. juli 2003 - 22:28 #1
Er det meningen at der ikke skal være trafik begge veje, så webserveren ikke kan komme på nettet, men kun stå til rådighed for nettet ???

I så fald, hvordan får jeg så adgang til de sites jeg har lavet ?
siderne er sat op i IIS'en som jeg ellers har lavet dem på IIS 5
Avatar billede trumf Nybegynder
29. juli 2003 - 10:37 #2
Lukker lige her og prøver i netværk kategorien!
http://www.eksperten.dk/spm/381115