Avatar billede dwj Nybegynder
12. december 2000 - 16:40 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

convertere word - pdf

Hjælp hvordan kan jeg komme til at convertere en word fil til en PDF fil.
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. december 2000 - 16:43 #1
Ved at bruge programmet Adobe Acrobat... så får du en PDF Writer installeret du kan \"printe\" til.
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
12. december 2000 - 16:43 #2
Anskaf ADOBE acrobat, der kan man \"printe\" alle forskellige dokumenter ned PDF-format
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. december 2000 - 16:44 #3
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
12. december 2000 - 16:50 #4
der findes også et prog, der hedder 5D PDF Creator
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
12. december 2000 - 16:51 #5
den har åbenbart skiftet navn, før lå den på
www.five-d.com
men den kan findes her nu http://www.jawssystems.com/products/products_fs.html
Avatar billede johs_j Novice
12. december 2000 - 18:10 #6
Adobe Acrobat Reader kommer med et program der hedder PDF-writer som er en printerdriver der printer til en fil; men den medfølger kun hvis man køber programmet. Den er ikke med de steder hvorfra man gratis kan downloade Acrobat Reader.

johs_J
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. december 2000 - 19:40 #7
johs >> Acrobat Reader kommer IKKE med PDF Writeren !
Avatar billede microtec Nybegynder
12. december 2000 - 22:50 #8
Prøv at kikken på programmet \"Free PDF\" på http://over.to/freepdf

Det er gratis i modsætning til \"Adobe Acrobat\" som koster en mindre bundegård.
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 10:39 #9
Hejsa DJ
Skal du ha\' en CD med Acrobat? Jeg ved hvor du bor! :o)
Så skal du altså også slette logfilen (som du lovede at gøre i mandags)
:-))
Avatar billede microtec Nybegynder
13. december 2000 - 14:14 #10
hypermind >> Vil du virkelig udveksle en CD med Acrobat her i Eksperten.
Du er da vist ikke alt for smart!

Jeg ved også hvor du. Prøv bare at slå \"hypermind.dk\" op hos DK-hostmaster.
Smart, ikke Markus Xxxxx fra 7400 Herning
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 14:46 #11
Chill out Microtec: Jeg har ikke noget at skjule. CD\'en er original - DWJ er en tidligere arbejdskollega.
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 14:48 #12
Microtech: Du har sat seks krydser, der er altså kun 4 bogstaver i Høgh!
Avatar billede microtec Nybegynder
13. december 2000 - 14:54 #13
.... og bare lige \"låne\" CDen til at konvertere et par PDF-sider, hvorefter programmet afinstalleres.....
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 14:59 #14
Microtec: Hvis du har indvendinger eller flere antydninger bedes du kontakte mig direkte. Du har allerede min e-mail adresse samt telefonnummer!
Avatar billede dwj Nybegynder
13. december 2000 - 15:11 #15
Så drenge det er jo snart jul, så nu skal i være gode ved hinanden, ellers kommer jule manden og hiver jer begge to i banditten.
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 15:18 #16
Sælges: Komplet samling af Blade og Frozen CD\'er. Rimelig pris, da jeg masseproducerer dem til videredistribution i *stor* stil ];>
Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 15:21 #17
banditten...hmmm jowjow

hey hvad koster de ? ;)) *j/k*
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 15:23 #18
120,- for hele samlingen .. men så følger Acrobat Reader altså også med :-P
Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 15:26 #19
hvaaaaaa..kakakakaaa jeg bruge dem på en macintosh ? ;)))

jeg mangler helt desperat nogle fede spil ;)

...hvis jeg nu havde tid ;)
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 15:29 #20
Mac ? Det tror jeg ikke. Men jeg sælger altså også hælervarer. Hva\' siger du til en brandvarm 800 Mhz IBM med flatscreen? 600,- for hele balladen :)
Avatar billede dwj Nybegynder
13. december 2000 - 15:30 #21
Hypermind vil du convertere filerne til mig,
også vil jeg gerne have en komplet samling af Blade og Frozen :-\\
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 15:33 #22
Du sender bare Word dokumenterne - så destillerer jeg \"lige med det vuns\" :-)
Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 15:33 #23
dj pophår :o) > jeg så dem først ;)))))!!!! *GG*

hypermind> narj.... jeg ved nu ikke rigtigt... syntes min g4 450 med dvd er fiiiiin...meeen.. måske... er det en god flatscreen ? ;)
Avatar billede hypermind Nybegynder
13. december 2000 - 15:43 #24
Over and out - Bliver nødt til at smutte da InternetPolitiet holder udenfor hoveddøren :-)
Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 15:52 #25
*lol*