Avatar billede klinemann Nybegynder
28. juli 2003 - 03:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

linje skift i sit nick

hey, hvordan er det man laver linje skift i sit msn messenger nick...
Avatar billede popsy Novice
28. juli 2003 - 07:59 #1
Det tror jeg ikke kan lade sige gøre, hvis du lægger mærke til det, knækker den ikke engang navne som er for lange til at blive vist, den undlader bare at vise det sidste af dem.
Avatar billede popsy Novice
31. juli 2003 - 11:17 #2
Gå ind på www.mess.be vælg Nicknames, vælg Multiline Nicknames.
Avatar billede klinemann Nybegynder
04. september 2003 - 23:43 #3
det kan godt lade sig gøre... har selv fundet ud af det...
Avatar billede klinemann Nybegynder
04. september 2003 - 23:43 #4
tar selv pointene...
Avatar billede popsy Novice
04. september 2003 - 23:52 #5
Gider du ikke lige skrive hvordan du gjorde, så jeg kan se du ikke bare brugte mit link, og nuppede pointene selv?