Avatar billede c-holst Novice
27. juli 2003 - 08:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

deling af internetforbindelse mellem programmer

jeg bruger af og til programmet Edonkey2000, og det æder uden at det henter noget som helst eller kun lidt af gangen nærmest min fulde båndbredde.
vil så på nettet imens, og ikke gider lukke edonkey ned, så kører det meget langsomt.
Det er for træls, og jeg vil gøre noget ved det nu
jeg har en 128 forbindelse via antennestikket, og jeg vil ikke opgradere på denne front.
Edonkey kan evt erstattes af et lignende program hvis det kan hjælpe
jeg behøver ligeledes ikke at anvende internetexplorer
Avatar billede ah971178 Nybegynder
27. juli 2003 - 09:42 #1
Der er et andet program der er bedre end Edonkey2000. Det hedder eMule og kan downloades her:

http://www.emule-project.net/index.php?s=downloads

Om det løser problemet ved jeg ikke, men programmet er langt bedre end eDonkey. Det er tilmed kompatibelt med eDonkey, således at du faktisk kan fortsætte dine eDonkey downloads med eMule.
Avatar billede c-holst Novice
01. august 2003 - 23:11 #2
tak for dit gode råd, men det var ikke just det svar jeg søgte så jeg tror jeg prøver at åbne et nyt ? om emnet
Avatar billede c-holst Novice
01. august 2003 - 23:12 #3
så kan vi også lukke