Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 13:29 Der er 17 kommentarer

GTA Vice City.

Hay.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en hjemmeside hvor man kan hente noget til gta vice city så man kan spille det over netværk?? Har prøvet og søge... Smid lige en adresse hvis i ved det...

På forhånd tak!
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 13:38 #1
Skulle det være muligt da?
Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 13:40 #2
JA! Det skulle det! Har fået en side, har set det. Men kan ikke finde siden!
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 13:40 #3
hmmm...

åbenbart

http://www.actiontrip.com/cheats/grandtheftautovicecity.phtml

tag den nederste hvor der står Multiplayer
Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 13:43 #4
Virker det???
Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 13:46 #5
Kan ikk hente det!
Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 13:58 #7
Har du prøvet det??
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 13:59 #8
nej for min harddisk er lige nede så jeg kan ikke prøve det men prøv du selv at gøre det
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 14:00 #9
virker det ikke? du kan evt. også hente manualen til hvordan man skal gøre
Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 14:00 #10
Skal lige hente det, det er en dårlig server... Men prøver lige så vender jeg tilbage...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 14:01 #11
helt i orden
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 17:08 #12
duer det?
Avatar billede ah971178 Nybegynder
26. juli 2003 - 18:53 #13
Jeg har set et tidligere spørgsmål hvor der vist blev fundet en løsning, men nu kan jeg ikke finde det igen.
Avatar billede prip10 Nybegynder
26. juli 2003 - 20:47 #14
Kan ikk få det til og virke, skal spille det over netværk jo ikk over nettet.
Skal netpartye på mandag. Men tror kun det er til gta 3, ikk vice city!
ah971178 vil du prøve og se om du kan finde det?
Avatar billede ah971178 Nybegynder
26. juli 2003 - 21:07 #15
Jeg kan ikke finde det. Men det var noget med at man skulle installere nogle filer, og derefter gå ind i GTA og loade et savegame der hed noget med GTA-host eller GTA-join alt efter om man ville "hoste" eller "joine". Der var så vidt jeg husker både filer til internet-spil og LAN.
Avatar billede ah971178 Nybegynder
26. juli 2003 - 21:31 #16
Jeg har en løsning der lader til at virke.

Husk at tage backup af følgende fil:

GAME-DIR\Data\main.scm

Download disse to filer:

http://people.freenet.de/web4us/Client-Setup.exe
http://people.freenet.de/web4us/Server-Setup.exe

For at hoste:

1.Install Server in a directory.
2.Start Server!
3.Press "Start"

For at joine:

1.Install Client in GTA VC Directory.
2.Start Client!
3.Press "RUN VC"
4.Run a new game in VC.
5.Wait till your player appears.
6.Toggle back to client (ALT-TAB).
7.Press "REFRESH".
8.Choose Server from list.
9.Press "Connect".
10.If the text changes from NotConnected to Connected then toggle back to GTA VC (ALT-TAB).

Jeg kan desværre ikke teste det til bunds, fordi jeg ikke kender nogen jeg kan teste det sammen med. Jeg er bag en firewall så internet-spil kan jeg ikke.
Avatar billede ah971178 Nybegynder
26. juli 2003 - 21:49 #17
Du skal også installere patch 1.1 hvis du ikke allerede har gjort det.

http://www.megagames.com/news/redir.cgi?http://216.127.90.3/patches/gtsvicecitypatch.zip