Avatar billede klausens Nybegynder
24. juli 2003 - 10:58 Der er 4 kommentarer

Tv Out problemer

Jeg har 2 problemer:
Jeg har købt et S-vhs kabel & en scart adapter, til at sætte bag i fjernsynet. For det første kan jeg ikke have både min computer skærm og fjernsyn  til at vise samme billede, hvis man aktiverer fjernsynet, så slukker skærmen. Nr.2 når fjernsynet er sat til, så flimrer det ude i siderne, men er helt klart i midten?

Mine specs:
Daytona Gerforce 3 Ti200 128Mb DDR m/ tv out
Skærm Aoc 7glr
Fjernsyn 13´
Adapter i fjernsynet er en Hama adapter
Win XP prof.
Avatar billede jammermand Nybegynder
24. juli 2003 - 11:24 #1
hvad mener du med samme billede, at f.eks hvis du spiller cs så skulle spillet vises på begge skærme samtidigt?
Avatar billede klausens Nybegynder
24. juli 2003 - 11:26 #2
Jep....både på skærm og fjernsyn, istedet for eks. kun fjernsynet
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2003 - 11:27 #3
Geforce 3 Understøtter ikke nview, det eneste du kan gøre er at bruge TVtool og sætte den til dualview

TVtool kan findes her www.tvtool.com
Avatar billede jammermand Nybegynder
24. juli 2003 - 11:44 #4
du kan ikke spille på begge skærme samtidigt.. :-)man vælger en primary og en secundary, men man kan en masse andet gøgl med det. men ikke lige det!