Avatar billede sia016 Nybegynder
23. juli 2003 - 15:08 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Deneba Canvas 8 eller 9

Jeg har et noget frækt spørgsmål....

Er der nogen som ved hvor man kan finde ovenstående program?
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 15:11 #1
her: http://www.deneba.com/products/canvas8/default2.html
eller hvis du tænker en gratis version eller crack eller lign.. Så sig lige til - Så bliver du nemlig anmeldt ;)
Avatar billede sia016 Nybegynder
23. juli 2003 - 15:14 #2
Jeg vil selvfølgelig gerne have den fulde version, men inden jeg køber den til min. 2500,- vil jeg gerne have den demo udgave af den.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 15:15 #3
Øhh, hvorfor tog du selv pointene?
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 15:16 #4
ja ?
Der er jo en dome på det site jeg gav dig linket til
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 15:17 #5
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 15:34 #6
sia016> Opret et spørgsmål til superior med de 60 points, selv om han måske ikke vil anmelde dig, så kan du roligt stole på at jeg gør det.

Han har givet dig det eneste lovlige svar på dit spørgsmål, og det skal du give ham pointene for!
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 15:38 #7
tak for støtten popsy... sia016 er anmeldt (og kommer sikkert snart til at hedde sia017) ... en endeløs kamp - han har jo gjort klar til at kunne skiffte navn 999 gange :D
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 15:44 #8
Tjaa, om fremtiden kan alle spå, men ingen vide ;-)
Avatar billede sia016 Nybegynder
23. juli 2003 - 15:49 #9
Nu bliver jeg nødt til at slå noget fast..........!

For det første er jeg ikke en af dem piratkopierer alt. Jeg mener fuldt og fast at man skal købe sine produkter og dermed være med til at få priser på software til at falde til alles glæde.

For det andet..... Grunden til at jeg afviste pointene var at jeg umiddelbart IKKE fandt nogen demo-version på denne side.

For det tredje er jeg nybegynder på denne "Eksperthjælp", men jeg kommer ikke her igen, når man med det samme bliver anmeldt og mistænkt for alt muligt. Jeg kan kun komme til den konklusion at "Tyv tror hver man stjæler!"

Betragt Jer som værende anmeldt.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 15:53 #10
Kære ven, for det første, så har du accepteret regelsættet ved din oprettelse, det er formentligt kort tid siden, iflg. dit eget udsagn, så de (reglerne) bør stå friske i din hukommelse.

For det andet, så kunne du give en forklaring på din opførsel, i stedet for blot at afvise et svar, og selv tage pointene!

For det tredie, så synes jeg da det er fint du har anmeldt os, men for hvad?

For det fjerde, så synes jeg stadig du skal oprette det spørgsmål, med point til Superior, eftersom han har løst opgaven for dig!
Avatar billede sia016 Nybegynder
23. juli 2003 - 15:55 #11
Jeg har vel accepteret de samme regler som I har (Se nedenstående)

Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 15:57 #12
Ok? Kan ikke lige se hvor den paragraf kan komme til anvendelse, men det må vi jo lade coadmins afgøre :-)
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 15:57 #13
Jeg står 98% bag popsy dér .... de sidste 2% er pointræset - jeg er herinde for at hjælpe... ikke score point, men det irreterer mig grænseløst med lige præcist den opførsel, der bliver vist i starten af dette sp. og det ses MANGE gange her på E. Vi har mistet mange god støtter og kloge mennesker, der gerne vil hjælpe - men samtidig gerne ser en form for taknemmelighed for den tid man afsætter.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 15:58 #14
Desuden synes jeg stadig du skulle se at få afleveret de points du skylder, så er din ryg da i det mindste fri :)

Med hensyn til os andre, tjaaa. Tror nok mine rygstykker kan bære den tone her *G*
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 15:59 #15
glem de 60 point, men tænk lidt mere over hvad du foretager dig.. Husk på hvor nemt man kan blive misforstået på skrift
Avatar billede sia016 Nybegynder
23. juli 2003 - 16:24 #16
Jeg ved godt at man nemt bliver misforstået på skrift, men generalisering og manglende omtanke kan også nemt misforståes. I går begge to ud fra at jeg udelukkende ønsker piratkopier. Hvis jeg gjorde det, så var det jo nok ikke her jeg spurgte.
Læg mærke til hvor mange gange jeg kommer til genmæle inden I har anmeldt mig. 1 ENESTE GANG. Og så har I med det samme mærket mig som en pirathaj.
Jeg kan jo så spørge Jer om I selv har ryggen 100% fri og ikke selv har EN ENESTE kopi, om det så er pc-programmer eller MP3 eller andet.
Hvis I kan ærligt sige at det har I ikke, så stor respekt for det, men så skiller I jer MEGET ud fra mængden af pc-brugere.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 16:27 #17
Hvis du føler dig mærket som pirathaj, må det absolut være din egen fantasi der spiller ind. Du afviser et svar som leder til den korrekte demo, hvorefter du tager pointene selv.

Uanset hvor langt du forsøger at køre det her ud, så er den altså ikke længere!
Avatar billede spe Nybegynder
23. juli 2003 - 16:33 #18
Hvorfor mener du at dit spørgsmål er et noget frækt spørgsmål hvis du blot søger en demo-udgave af et program?

Kan være du bliver misforstået men din egen indledning til spørgsmål leder tankerne hen på det du bliver beskyldt for.
Uden at vide det så tror jeg ikke du blev anmeldt for at søge piratkopier men for at tage points selv trods det du fik et rigtigt svar.
Avatar billede Jman Praktikant
23. juli 2003 - 16:34 #19
Mine afsluttende ord, med <citat>"manglende omtanke kan også nemt misforståes"</citat>
Med dit spørgsmål: "Jeg har et noget frækt spørgsmål....  Er der nogen som ved hvor man kan finde ovenstående program?" forstår jeg det som "har du ikke en sti til det fulde prgoram". Det kan godt være jeg har misforstået det eller også er det din egen førnævnte frase, der spiller ind.

Dernæst: Jeg har på intet tidspunkt sagt eller hentydet til at det er umoralsk at have en piratkopi.. Jeg har bare skrevet at jeg ville anmelde dig for at forespørge det her på eksperten, da det strider imod regelsættet.

end of discussion herfra