Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 10:00 Der er 26 kommentarer og
3 løsninger

Otto Brandenburg

Lever han eller er han død?
Spørgsmålet er seriøst ;o)
Avatar billede jamsekoger Nybegynder
23. juli 2003 - 10:21 #1
han er død
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 10:25 #2
Kan jeg få beviser?

Ja og ikke en dumsmart kommentar som: "Han tar' ikk' telefonen" ;o)
Avatar billede ah971178 Nybegynder
23. juli 2003 - 10:41 #3
Så skal han være død inden for det sidste år, for jeg har været post på den rute hvor han bor.
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. juli 2003 - 10:42 #4
Hvis han er død er det sket for nylig! for i februar i år var han da aktiv: www.scope.dk/filmfakta.php?movID=1899
Avatar billede willsonn Nybegynder
23. juli 2003 - 10:42 #5
Jeg mener bestemt at han stadig lever, men kan naturligvis ikke bevise det. Ens liv er jo altid i fare, når man begiver sig rundt i det ganske, danske land. Specielt motorvejene er farlige i øjeblikket.
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 10:45 #6
willsonn --> så sandt så sandt !

Men der kan I bare se hvor svært det er at nå til enighed! Vi MÅ derfor finde svar på spørgsmålet. Hvem ringer ?  ;o)
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2003 - 10:48 #7
Avatar billede willsonn Nybegynder
23. juli 2003 - 10:49 #8
Har du nummeret, så skal jeg nok ringe til gamle, hæse Otto. *GG*
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 10:54 #9
Nope desværre! Har ikke været til at finde. MEN jeg har stillet spørgsmålet til tv-afdelingen (tak miss-g) og så må vi væbne som med tålmodighed! Medmindre vi ringer én af hans slægtninge op? Men vil det nu også være korrekt????
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 11:19 #10
Jeg er 99.99% sikker på han lever i bedste velgående
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 11:20 #11
Og nej selvfølgelig skal du da ikke ringe til hverken ham eller hans slægtninger
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 11:21 #12
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. juli 2003 - 12:04 #13
han har det fint.

http://us.imdb.com/Name?Brandenburg,+Otto

Havde han været død, havde det stået som ved feks. Orson Welles: http://us.imdb.com/Name?Welles,+Orson
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 12:14 #14
Ird ---> det var gazzzzz  ;o)

Tak for div links, men hvad er der blevet af ham, hvis han nu ikke er død! Efterforskningen fortsætter!
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 12:14 #15
*LOL*
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 12:22 #16
100% sikker på han er død
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 12:28 #17
Bliv nu enige!

Er han død eller ej!
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 12:28 #18
... og der skal beviser på bordet!
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 13:42 #19
nåååååå nej det var hvis Thommy Seback jeg tænkte på ... Sorry
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. juli 2003 - 13:59 #20
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 14:08 #21
Desværre NEJ!

Det er jo ikke altid de lige får opdateret deres sites!
MEN jeg synes, at når der nu er SÅ MANGE der er overbeviste om hans død, så må I da også kunne finde nogle konkrete beviser!

Show me the money! ;o)
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. juli 2003 - 14:23 #22
HVOR MANGE er overbevist om hans død? hvilke beviser vil du egentlig ha´
Desuden hvis du havde læst ordentligt på deres site ville du have fundet ud af den er opdateret den 19 juli
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 14:35 #23
1 er overbevist om at han er død. Men har har personlighedsspaltning så han tæller for 2!

Mht opdateringen så læste jeg den ORDENTLIGT, M E N at sitet senest er blevet opdateret den 19 juli er ikke ens betydende med at hans site er opdateret!

Konklusion
Div links peger i retning af at vi endnu ikke har mistet vores allesammens Otto Brandenburg.
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. juli 2003 - 14:45 #24
jeg stopper her, der er gået for meget "børnehave" i det
Avatar billede autolog Novice
23. juli 2003 - 15:00 #25
Er du en af dem der bare skal ha' det sidste ord!

Spørgsmålet var mere eller mindre lukket og så kommer du med sådan en overføldig kommentar!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. juli 2003 - 15:03 #26
Vend den om engang... HVIS Otto havde sat træskoene, ville det helt sikkert være nævnt i enten Se og Hør, BT eller Ekstrabladet. Bruger man søgefunktionerne på de respektive blades hjemmesider, finder den intet om Ottos endeligt. Derudaf må man vit kunne konkludere, at han stadig render rundt og synger "To lys på et bord"... :)
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2003 - 15:34 #27
Har I set svaret:

Ja, Otto Herman Max Brandenburg lever, og næste år fylder manden 70 år - den 4. september 2004.

Seneste store produktion, Otto Brandenburg har været med i, var tegnefilmen "Drengen, der ville gøre det umulige" fra 2002, hvor han lagde stemme til han-bjørnen.

Tidligere har han været med i et utal af TV-produktioner, film, teater og meget andet. Og flere gange har han også optrådt ved Melodi Grand Prix på TV - måske mest kendt for "To lys på et bord".

Med rollen som portør Hansen i Lars von Triers "Riget" gik der i øvrigt en lille smule kult i Otto Brandenburg en årrække.

Desuden er det ikke første gang, at rygter omtaler ham som død. Det kan måske skyldes historier, der knytter sig til hans "problemer" med alkohol.
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2003 - 15:35 #28
Avatar billede autolog Novice
05. august 2003 - 09:57 #29
Godt gået miss-g. Du kan bare det der og meget mer'!