Avatar billede appel Novice
17. juli 2003 - 15:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Emulator i J2ME Wireless Toolkit

Er der nogen der har en idé om det er muligt at invokere Sun´s mobiltelefon emulator i deres Wireless Toolkit direkte.

Ideen er jeg ikke vil bruge deres "Toolkit" men derimod selv sørge for kompilering, verifikation og slutteligt vil jeg så selv kalde kun emulatoren.

Nogen der ved om dette kan lade sig gøre (og måske har en idé om hvordan)?
Avatar billede rummanden Nybegynder
17. juli 2003 - 16:58 #1
Du kan køre dine .jad -filer fra f.eks. Nokia's emulator direkte !.
Nu ved jeg ikke hvilken emulator du vil bruge ?
Avatar billede _carsten Nybegynder
17. juli 2003 - 17:05 #2
Installations directory til J2ME Wireless Toolkit kalder vi:      C:\WTK20

Herefter er det:

c:\mineMIDlets\> c:\wtk20\bin\emulator -cp C:\WTK20\LIB;. MyMIDlet
Avatar billede _carsten Nybegynder
17. juli 2003 - 17:09 #3
Men hvorfor bruger du ikke bare eksempelvis NetBeans IDE 3.5

Så har du hele gøjemøjet samlet i en spand, både kompilering,
verification og emulator.
Avatar billede appel Novice
17. juli 2003 - 18:53 #4
carsten >> det lyder spændende... Det vil jeg lige kigge på, og så vil jeg vende tilbage!
Avatar billede _carsten Nybegynder
17. juli 2003 - 21:35 #5
Avatar billede jensbo Nybegynder
22. juli 2003 - 09:36 #6
Det er et ret underligt spm. det her........

Årsagen til at man anvender SUN's mobile ting er vel at man slipper for at kompilere koden igen i toolkittet.
Avatar billede appel Novice
07. november 2003 - 04:44 #7
jensbo--> det er fordi jeg er igang med integere J2ME i et andet IDE ... Så har jeg jo kun brug for emulatoren...