Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 16:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ORDER BY kategori i \"Spørgsmål du deltager i/har oprette/har besvaret\" ..

Haløjsa ..

Jeg synes det kunne være RIGTIG smart hvis man også kunne sortere listen af spørgsmål man deltager i, har oprettet og har besvaret efter kategori...

Det kan vel ikke være så svært når man allerede kan sortere på samtlige andre \"felter\".
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 16:28 #1
Der kom du lige lidt før mig. Har faktisk tænkt den samme tanke mange gange.
TD->Var jeg ikke på din ICQ engang....?
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. december 2000 - 16:39 #2
Ja, Ja, Ja. !!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 16:42 #3
prodic:> om du var på min ICQ engang ? tjoo .. det tror jeg stadig du er .. *LOL* hvad er dit nick/# ?
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 17:10 #4
hmmm jeg finder dig nok. Måske er vi bare ikke online på samme tid....?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 17:12 #5
prodic:> #4033867 .. jeg er online stort set 24/7 ... (og det er seriøst ..)
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 17:14 #6
Det var også derfor jeg ikke forstod det.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 17:15 #7
*S*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. december 2000 - 18:18 #8
Det kommer på forslagslisten, vi har rimelig travlt med \"Job\" lige nu :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. december 2000 - 18:24 #9
Jeg håber den har høj prioritet for det er MEGET ønsket!