Avatar billede kibber Nybegynder
15. juli 2003 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sti til billede

Jeg har en asp-side, som skal hente nogen billeder fra Access. Billederne ligger i en mappe, men hvordan skal jeg skrive stien? Jeg mener, jeg kan jo ikke skrive c://..., når det skal ud på internettet.
Avatar billede terry Ekspert
15. juli 2003 - 21:27 #1
You have a much better chance of geting an answer if you move the question to ASP
Avatar billede kibber Nybegynder
16. juli 2003 - 09:16 #2
Okay, I'll do that. Thanks for the tip.
Avatar billede terry Ekspert
16. juli 2003 - 18:15 #3
if you place an answer here and accept it you get your points back too :o)
Avatar billede kibber Nybegynder
05. november 2003 - 21:31 #4
Undskyld, der er gået så lang tid. Jeg fandt selv en løsning og glemte, at spørgsmålet lå her.

Det, jeg ledte efter, var dette:

http://www.domæne.dk/Billeder/Billede.jpg