Avatar billede krydset Nybegynder
14. juli 2003 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

teste eyeball videochat.

er der en der gidder og teste eyeball videochat med mig. så jeg ved om det funger :-)

og er der ikke mulighed for at bruge microfon i eyeball?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:00 #1
Drop EyeBallChat! Det virker aldrig, og serveren er ALTID (næsten) nede!

Download den nye MSN Messenger 6.0 hvor du både kan video chatte og snakke i mikrofon.

Hvis du downloader MSN 6.0 vil jeg gerne teste, når jeg lige får mit webcam installeret. Du kan bare tilføje mig til din messenger på andersandholt@hotmail.com

Download: http://messenger.msn.dk/download/v6preview.asp?client=1

Og så har jeg lagt et billede op, hvordan det nye messenger design ser ud: www.snuseren.dk/MSN60.jpg

// Anders
Avatar billede krydset Nybegynder
14. juli 2003 - 17:50 #2
det ser lækkert ud. Hvilke porte bag firewall.

har installeret den :-)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:51 #3
Du behøver vist ikke åbne for nogen porte.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:52 #4
Jeg er desværre ikke online på messenger lige nu, fordi jeg ikke sidder ved min egen pc :o(
Avatar billede krydset Nybegynder
14. juli 2003 - 17:53 #5
ok tilføj mig når du kommer hjem medieburner@sol.dk
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:57 #6
Tak for points!

Jeg skal nok tilføje når jeg kommer hjem, og får installeret mit webcam.
Avatar billede krydset Nybegynder
14. juli 2003 - 18:20 #7
hmmm det var en fejl *GG*
pyt med det nu virker det har testet med en anden :-0