Avatar billede powerrasmus Nybegynder
13. juli 2003 - 23:22 Der er 5 kommentarer

firewall fra/til

Hvor kan jeg slå mit firewall fra og til?
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juli 2003 - 23:24 #1
Du skal måske lige forklare hvilken firewall under hvilket OS??!
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juli 2003 - 23:26 #2
Med så få oplysninger er svaret, ved at slukke og tænde for strømmen på den boks hvor den ligger ;-))))
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juli 2003 - 23:29 #3
bufferzone> Svarer det ikke mere til at have den aktiveret og have den til at blokere alt? :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juli 2003 - 23:32 #4
Det kan man vel egentlig godt sige, især hvis det eren personlig firewall installeret på maskinen. Du skal så bare have åbnet for alt når den er tændt, så har du løst problemet
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
17. juli 2003 - 01:28 #5
Hvis du kører Windows Xp

1. Gå i Start - Indstillinger - Kontrolpanelet og vælg Netværks Forbindels. (Klassisk visning).

2. Højreklik den forbindelse og vælg Egenskaber.

3. På fanebladet Avanceret fjerner du hak i "Beskyt min computer........"