Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:09 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Kan et trådløs tastatur/mus Betale sig?

Når man ser keyboard og mus i et til 800-1000 kroner er det nået man kan bruge eller er der langt bedre/ Hurtigere og effektivere kontakt med et MED tråd?Har selv et trådløst et til 500 kroner... men skifter det engang imellem ud med det med (et gammelt et)tråd fordi når man f.eks spiller eventyr/action så at den mister kontakten inde i spillet i 5 sek også den kommer tilbage igen.. og jeg har skiftet Batteri i keyboardet.. Men ingen forskel.. er det kontakten til det der er problemer og er det ikke sådan med alle Trådløse keyboard? jeg har et Microsoft Keyboard..

Hilsen Jesper (den trettenårige)
Avatar billede spoony Nybegynder
13. juli 2003 - 13:19 #1
Hvis det er at du spiller meget, er det nok en god ide at skift det ud med en noget med tråd. Hvis det er at du bruger din computer til at arbejde ved, eller surfer rundt på nettet hele tiden, kan det være smart med trådløst da det jo er en smugle rare at have med at gøre.
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juli 2003 - 13:19 #2
Hej Jesper,

Trådløse mus/keyboard er lækre, da man slipper for ledningen, men det ved du naturligvis.

Logitech har udviklet MX500/700 musen, der skulle være rigtig god til gaming. Jeg har nogle års erfaring med Logitech trådløse produkter, og ja - det er p... irriterende når de smider forbindelsen.

De bliver hele tiden bedre, og efterhånden er det på højde med de "normale", men problemerne er der altså stadig...

JP
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:23 #3
Tak for det , det kunne være jeg skulle kigge liidt på det , hehe.. jeg mener også Logitech skulle være et reet godt mære (et af de bedste) Men mit tastatur er så skod :P det mister forbindelsen ret tit i sådan nogle spil og så mister man heelt kontrollen :)
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:25 #4
Jeg har også været nede i byen for at se om jeg ikke bare kunne finde et udmærket tastatur til en hundrede kroner.. b<arr til at bruge til sådan noget.. men det er sku væk.. de er ellers udemærkede for det meste
Avatar billede spoony Nybegynder
13. juli 2003 - 13:26 #5
Jeg kan ihvert fald bekræfte det som Jesper sagde om Logitechs mus MX500.

Har selv en og har aldrig haft problemer med den.

Spoony.
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:27 #6
jeg bruger slev en mus med tråd fordi den mus der hørte med til Microsoft Overhovedet ikke virkede , i nogen grad og mistede kontaktien og virkede ikke for det mese..
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:29 #7
men du må da indrømme (Spoony) at Logitechs Produkter er et af dem som udvikler sig aller mest , så skulle det da lige være m,icrosofts :D
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:30 #8
Ups misforstod din besked :P
Avatar billede spoony Nybegynder
13. juli 2003 - 13:33 #9
Hehe :D Bare iorden
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 13:35 #10
egenligt, hvor langt tid kan sådan en tastatur så egenligt holde med almindelige mellem batterier og man bruger det normalt hver dag>?
Avatar billede spoony Nybegynder
13. juli 2003 - 13:55 #11
ved jeg ikke har ikke forstand på trådløse tastature.
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juli 2003 - 13:57 #12
Ca. 3 mdr. er min erfaring.
Avatar billede jfkj Nybegynder
13. juli 2003 - 18:14 #13
Jeg vil klart anbefale dig at købe logitech. Køb et tastetur med tråd. Det er billigere i drift og jeg har aldrig haft et eneste problem med dem. Jeg har selv logitechs sorte internet tastetur med tråd. Min kammerat havde et microsoft tastetur tidligere men da han prøvede mit købte han inden længe et nyt. Jeg har også, efter min mening den bedste mus af logitechs. Den dualoptiske mus med tråd. Tråden er lang og er ikke noget problem. Når jeg spiller krævende spil, ved jeg, at en trådløs mus er for langsom. Ps. sæt ikke tastetur og mus i ps2. De står og bruger strøm. Sæt dem i usb. gør det i hvert fald med musen. USB er hurtigere. Brug også et hvidt underlag til musen. Så bruger den lille lysdiode mindre strøm. den har nemlig sværre ved at reflektere på sort underlag end hvidt. Jeg håber jeg har været til hjælp. :-)
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
13. juli 2003 - 18:31 #14
Ja det der med hvidt underlag kyder da meget rigtigt... s¨kunne det være jeg skulle købe sådan et :P