Avatar billede shaky Nybegynder
09. december 2000 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Forum i PHP

Er det muligt at lave et eller flere forums på en hjemmeside?

Hvis ja hvor kan man finde en sourcekode
Avatar billede mjl Nybegynder
09. december 2000 - 15:48 #1
Avatar billede mjl Nybegynder
09. december 2000 - 15:49 #2
Avatar billede maduni Nybegynder
09. december 2000 - 16:11 #3
Det bedste forum du kan bruge er \"phorum\" som kan downloades på www.phpuniverset.dk
eller på http://www.phorum.org
Hvis du vil have et færdig lavet forum.

Avatar billede shaky Nybegynder
09. december 2000 - 16:32 #5
Jeg kan ikke få dem til at virke, prøv at kigge på www.handikap.nu/php
Avatar billede jd Nybegynder
09. december 2000 - 16:38 #6
..hm... du afviser, og så er det da vist et af de forums jeg postede et link til, som du roder med!?

Hvis du nu kunne læse lidt engelsk, ville du kunne se at den database du skal bruge ikke findes! Prøv du at kigge i nogle config-filer...
Avatar billede shaky Nybegynder
09. december 2000 - 17:16 #7
Ja du har ret, jeg kan ikke så meget engelsk, for at sige det mildt ikke noget, jeg håbede bare på at få lidt hjælp.

Den form for forums jeg havde tænkt mig er noget hen efter eksperten.dk ;)
Avatar billede shaky Nybegynder
09. december 2000 - 18:27 #8
Jeg har fundet løsningen i ASP i kan se den her

http://www.handikap.nu/asp/

Der skal godt nok laves lidt om på den