Avatar billede richardski Praktikant
11. juli 2003 - 09:17 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bin filer

Hejsa!

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg afspiller bin-filer. Jeg har fået en film som ligger som cd_image_file_cd1.bin med en tilhørende fil som hedder cd_image_file_cd1.cue!

Jeg har Power DVD men den vil ikke tilføje filen til listen så den kan afspilles???
Avatar billede fun22 Nybegynder
11. juli 2003 - 09:19 #1
jeg tvivler på at den til er lovlig :) men prøv daemon tool (søg på download.com)
Avatar billede fun22 Nybegynder
11. juli 2003 - 09:19 #2
til = fil
Avatar billede aorta Nybegynder
11. juli 2003 - 10:31 #3
Den kan downloades fra www.daemon-tools.com, programmet snyder din computer til at tro, at den har et ekstra cd-drev, og du kan derefter afspille bin.filer.
Du skal nok også downloade den nyeste windows mediaplayer.
Avatar billede aorta Nybegynder
11. juli 2003 - 10:32 #4
Den rigtige adresse er www.daemon-tools.cc.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 14:50 #5
Eller du kan bare brænde den med Nero
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. juli 2003 - 17:47 #6
Det er menigne at bin og cue filen skal brændes. Du kan bruge NERO eller et hvilket somhelst andet "almindeligt" brændings program.

I NERO 5.0:
Åben programmet.
Luk alle guides ned.
Gå ind i "FIL/FILES", og vælg "BRÆND IMAGE.../BURN IMAGE..."
Tryk så på CUE filen (du skal ikke røre ved bin filen), og tryk næste til den begynder at brænde.
Når den så er færdig, vil du have en cd med din film på.

OBS! OBS! OBS!
bin filen og cue filen SKAL ligge i samme mappe, og du må IKKE omdøbe nogle af filerne. De skal hedde det samme (eks. cd_image_file_cd1.bin og cd_image_file_cd1.cue)!!! Cue filen vil automatisk sørge for at du brænder bin filen, så du skal ikke rører ved den :)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. juli 2003 - 17:49 #7
Hvis du bare vil have filmen som en fil UDEN at brænde den, kan du bruge flere forskellige programmer.

QUOTE: af wierdprofessor:
zpeakerz har ret.. af andre af den slags programmer ka oz nævnes Alcohol 120% og IsoBuster, bruger selv IsoBuster, - du ka hente gratis trial versions af begge på www.download.com

Alcohol 120%: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=alcohol&tg=dl-2001
IsoBuster: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=isobuster&tg=dl-2001
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. juli 2003 - 17:49 #8
de ovenstående programmer bude virke!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
29. juli 2003 - 22:45 #9
HAAAAALLO! Du har fået AL den hjælp du kunne ønske dig! ACCEPTER ET SVAR, OG LUK DET HER GAMLE SPØRGSMÅL!
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2003 - 00:50 #10
zpeakerz >> Det koster ikke noget at tale pænt. Slå den caps lock fra - det er ikke pænt at råbe !!!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
30. juli 2003 - 11:38 #11
ja ja. jeg troede at jeg HAVDE skrevet i dette indlæg om at han skulle lukke. Det havde jeg så ikke... heh. Sorry! :)

Nå, men siden du ikke er ejer aaf dette indlæg vil jeg ikke skrive mere med dig.

Få så det her spørgsmål lukket, tak. :)
Avatar billede richardski Praktikant
29. november 2005 - 15:29 #12
Lukker