Avatar billede goeldbaek Nybegynder
10. juli 2003 - 11:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Import af en arkiv fil (.PST) på en anden PC

Jeg har lavet en arkiv fil på en tidligere pc, som indeholder mine kontakter, nu prøver jeg så at importere arkiv filen til en ny pc.
Min nye pc afviser arkiv filen.
Er det muligt at få adgang til *.PST filen.
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. juli 2003 - 11:42 #1
Hmmm... enten er filen korrupt, eller også er der et eller andet problem med kompatibiliteten mellem de to Outlook versioner.

Hvilke versioner er hhv. den "gamle" og den "nye" installation?
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. juli 2003 - 11:42 #2
Det kan være to ting. .pst filen er i stykker eller fordi det er en arkiv fil, kræver den at blive indlæst i den oprindelig konto.

Hvis du stadig har den gamle konto, så indlæs alle arkiv filer, hvorefter du eksportere hele indholdet af outlook til en fil (pst) denne fil kan du flytte til en anden pc
Avatar billede balthazar Nybegynder
10. juli 2003 - 11:44 #3
Har du prøvet at åbne din arkiv-fil (*.pst) fra din nye computer?

(Altså åben outlook -> files -> open -> Personal Folders File og så din .pst)
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. juli 2003 - 11:46 #4
balthazar> *G* Ja - ok ... det var jo også en mulighed.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 11:46 #5
Vær opmærksom på, at du ikke kan åbne din fil fra et CD-rom drev. Den skal ind på harddisken.
Avatar billede balthazar Nybegynder
10. juli 2003 - 11:55 #6
:-) Skrev det bare fordi jeg selv på et tidspunkt havde problemer med Outlooks import funktion, men løste med ovenstående metode.
Avatar billede mile Juniormester
10. juli 2003 - 12:07 #7
Hvis den på et tidspunkt har været på en cd-rom og lagt tilbage på disk, vil den stadig stå som skrivebeskyttet. Prøv at tage egenskaber for pst filen og se om der er mærke i skrivebeskyttet.

Den bedste løsning er iøvrigt at tilknytte den som privat mappe fil i stedet for at importere den. Så får du ikke inbox osv. til at ligge dobbelt.
Avatar billede goeldbaek Nybegynder
10. juli 2003 - 12:09 #8
Besked ved forsøg af åbning af filen "Egenskaberne for den informationstjeneste skal defineres inden brug", jeg ved ikke om det kan hjælpe lidt, jeg har prøvet de andre forslag uden held.
Avatar billede mile Juniormester
10. juli 2003 - 12:10 #9
Hvilken Outlook version har du ?
Avatar billede goeldbaek Nybegynder
10. juli 2003 - 12:13 #10
Det hjalp at få den lavet om, til ikke at være skrivebeskyttet.
Tak for hjælpen !
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. juli 2003 - 12:18 #11
Avatar billede mile Juniormester
10. juli 2003 - 12:20 #12
Selv tak.