Avatar billede khylle Nybegynder
09. juli 2003 - 15:59 Der er 3 kommentarer

Start- og slutlyd i Windows XP

Al lyd på min computer virker tilsyneladende bortset fra lyden når Windows starter og stopper. Lyden er slået til i Kontrolpanelet i Lyde og lydenheder, og der kommer også lyd, når jeg klikker på den lille sorte pil til højre, men der kommer ingen lyd, når jeg lukker eller starter Windows.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
09. juli 2003 - 16:02 #1
har du kigget i lydindstillinger at start og slut lyd er slået til ?
Avatar billede khylle Nybegynder
09. juli 2003 - 17:03 #2
Ja, det er de
Avatar billede bycreator Nybegynder
14. august 2003 - 03:00 #3
er det en dårlig ting jeg slå altid mit fra jeg hader den lyd windows laver når det starter og slukker...