Avatar billede nse Nybegynder
08. juli 2003 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alternativer til Plesk?

Hej..
Er der nogen gode alternativer til Plesk som er freeware eller billigere?
Avatar billede dank Nybegynder
08. juli 2003 - 16:55 #1
skriv det du skal bruge selv, så kender du det ud og ind

klart no.1.
Avatar billede nse Nybegynder
09. juli 2003 - 14:00 #2
Ja ok... Har du også den holdning til styresystemer??? Kører du også dit eget selfmade Windows???
Hvis jeg "lige" kunne lave Plesk 2, så ville jeg være små stolt...
Avatar billede dank Nybegynder
09. juli 2003 - 14:32 #3
udover jeg synes det er en småflabet bemærkning at komme med når man blot kommer med en kommentar, som er værd at tænke over.

Men jeg kan da svare.. Jeg har tidligere bygget min helt egen Linux distribution. Men hen af vejen fandt jeg ud at det kunne jeg ikke gøre ligeså godt som Debian & BSD

MEn nu er der også stor forskel på lidt php scripting og opbygning af et operativ system.

Alternativ, så hy'r en programmør. Jeg formoder Plesk skal bruges til noget komercielt formål, så det er vel ikke det store problem.
Avatar billede nse Nybegynder
09. juli 2003 - 14:50 #4
Det var skam ikke flabet ment..
Ja, det er til kommerciel brug.. Og jeg er interesseret i at hører, om der ikke findes nogen freeware alternativer..
Avatar billede nse Nybegynder
10. juli 2003 - 16:38 #5
Dank: Måske kan du hjælpe mig??
Avatar billede dank Nybegynder
10. juli 2003 - 21:13 #6
ja det kunne være..

prøv at smide en mail til maskinen2000@hotmail.com, så kan vi snakke om det.
Avatar billede nse Nybegynder
20. juli 2003 - 21:15 #7
Lukker