Avatar billede kisser Nybegynder
08. december 2000 - 11:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forespørgsler + formularer

Hejsa
Hvem kan hjælpe med min database i Access 2000.

Jeg har problemer med at oprette SQL forespørgsler med WHERE, FROM, AND, OR, INNER JOIN, LEFT JOIN..og hvad har vi alt...som skal kunne vises vha. formularer.

Jeg har kun to tabeller i min database, men kan alligevel ikke se det indlysende i det.

Hvis der er nogen der kan finde ud af sådan noget, vil jeg gerne maile databasen.

Hilsen Kisser
Avatar billede kisser Nybegynder
14. december 2000 - 13:39 #1
Den er i vinkel!
Avatar billede kisser Nybegynder
14. december 2000 - 13:39 #2
Udført