Avatar billede mads_mao Nybegynder
07. juli 2003 - 11:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Freelance web-designer - start omgående

Vi står akut og mangler en dygtig grafiker/designer, som har lyst til at kaste sig over et par små kompakte opgaver omgående. Der aflønnes med et fast beløb pr. opgave, og lønnen er god, hvis du er dygtig og hurtig.

Du skal selvfølgelig have et godt øje for godt design, men du skal også være god til mennesker, for jobbet kræver, at du er i direkte kontakt med vores kunder.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt mig på denne adresse: man@wento.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
07. juli 2003 - 13:04 #1
Kontakt med mennesker siger du... Hvor henne i landet foregår det ?
Avatar billede mads_mao Nybegynder
07. juli 2003 - 13:59 #2
Det foregår i København. Men der kan godt arbejdes hjemmefra. Dog er det en fordel, om du bor i nærheden af København, da vi med jævne mellemrum gerne vil kunne invitere vores freelancere på besøg, uden at det kommer til at koste dem en bondegård.

Jeg lukker, da jeg har fået de henvendelser jeg skulle bruge i denne omgang.