Avatar billede rippie Nybegynder
07. juli 2003 - 06:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installering af Perl.

Hej alle sammen ... Ja jeg sidder her med min egen Apache webserver på win2k maskine. og jeg vil godt have den til at kunne køre perl. jeg har læst lidt om mod_perl men ligger det i apache2 ?? eller hvad skal jeg gøre for at installere perl ? jeg har kigget lidt på activestate og deres perl distribution.... skal jeg evt bare hente den og installere den ?
Avatar billede logos Nybegynder
07. juli 2003 - 08:24 #1
jeps, også mod_perl apachemodulet.
Avatar billede rippie Nybegynder
11. juli 2003 - 22:59 #2
Ja men kan du forklare mere om hvordan jeg installere det skidt ?
Avatar billede rippie Nybegynder
26. juli 2003 - 20:56 #3
lukker