Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
08. december 2000 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3d / flash

Jeg har lavet en lille animation i 3d studio Max 3,hvor jeg har biped en mesh model og har så animeret hende. Jeg har så efterfølgende vectoriseret den gennem Illustrate 4,1 til en flash movie.

Resultatet gennem vectoriseringen er alt for kantet og grov. er der nogle der ved hvordan man kan lave konverteringen mere blød. Jeg søger en kvalitet som du kan se på denne addresse www.titoonic.dk

Jeg har forsøgt at bruge vecta 3d samt swift 3d til dette, men uden held.

Er der nogle der har været igennem det samme før vil jeg blive glad for et detaljeret svar eller en opringning på 32 26 99 92.

Avatar billede trasman Nybegynder
18. april 2001 - 23:04 #1
Du kunne gøre det på den besværlige måde, render alle frames i billeder og derefter smide det ind i flash, skidtet fylder en del, men de fleste mennesker har vel fået adsl efterhånden! det er mit bud! og man mister ikke kvalitet når man gør det på den måde!
Avatar billede seabag Nybegynder
27. juli 2001 - 11:19 #2
hvor fandt du downloadsider til swift 3d og vector 3d (crack)?