Avatar billede jenssen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:53 Der er 3 kommentarer

Hvordan scanner man med en HP Scanjet 4570c ?

Hej

Jeg har tidligere haft en HP Scanjet 6200c og har nu købt en HP Scanjet 4570c.

Der ser ud som om jeg skal tvinges igennem op til 4 forskellige programmer hver gang jeg skal scanne et billede.....

Desuden skal jeg, for hvert enkelt billede jeg scanner, vælge min scannerprofil, og scanner programmet afsluttes HVER gang der er scannet et billede. Desuden ser det ud til, at jeg ikke kan scanne til en fil, men skal scanne til et program. Enten et TWAIN kompatibelt program eller det medfølgende program, som er en billede oversigt og først når jeg har åbnet billedet i et billedbehandlingsprogram kan jeg gemme det....

Alt i alt usandsynligt besværligt, når jeg er vant til nemt og hurtigt at scanne 25-36 billeder.

Hvad kan jeg gøre for at gøre livet nemt igen?

Vh
Jens
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. juli 2003 - 18:02 #1
HP har udvist en særlig evne til at lave de mest underlige scanner programmer. Mit råd: Find et 3. parts grafikprogram, der er beregnet til at scanne mange sider ind vha. en TWAIN driver...

Ex. http://www.cgisys.cz/batchscan.htm

JP
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juli 2003 - 19:00 #2
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juli 2003 - 19:36 #3
http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml?reg=&cc=&prodId=hpscanjet477368&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=da

Her er den nye xp-driver..hvis det er det du kører med.
---fra..:2003-06-11 ver. 2.0  205.10 MB  -----
Noget af en basse..O)