Avatar billede runeschultz Nybegynder
05. juli 2003 - 11:11 Der er 4 kommentarer

CD-rom

Når jeg åbner CD-rom skuffen, er den begyndt at lukke automatisk med det samme, så jeg skal være hurtig, for ikke at få CD og fingre i klemme.
Hvorfor nu det?

Med venlig hilsen
Carl Schultz
Avatar billede rs2000 Nybegynder
05. juli 2003 - 12:23 #1
Prøv at slette drevet,i enhedshåndteringen.
Og så genstart computeren,så den selv finder det igen og læser driverne ind.
Avatar billede runeschultz Nybegynder
05. juli 2003 - 15:08 #2
Jeg beklager; men det virkede ikke.

Med venlig hilsen
Carl Schultz
Avatar billede hottadpole Nybegynder
05. juli 2003 - 19:43 #3
Sidst jeg så den slags optræden var det em microswitch inde i drevet der var defekt. Det kan ikke betale sig at prøve en reparation da nye drev koster <300 kr. Prøv at boote på en bootdisk og se om det stadig gør det. Om ikke andet så for at checke om Windorsk i sin visdom har dresseret drevet til den opførsel.
Avatar billede jpvj Nybegynder
09. juli 2003 - 16:30 #4
Lyder som et defekt drev.