Avatar billede mizu Nybegynder
05. juli 2003 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg et sikkert og godt sted at hente sjældne drivere.

Jeg kan se at jeg mangler en driver til mit Minolta dimage 2330 Zoom digitale camera. Jeg bruger windows 2000 professionel.
Er der nogen der kender et rigtigt godt stæd på nettet at hente en.
Jeg har prøvet at søge på google men resultaterne duer ikke ?

Venlig hilsen Mizu
Avatar billede cabriolet1234 Nybegynder
05. juli 2003 - 10:38 #2
klik på software........i agree........så kommer du til et sted hvor du kan vælge dit produkt.........dimage 2330 Zoom står som det øverste....
Avatar billede mizu Nybegynder
05. juli 2003 - 15:00 #3
Hej cabriolet 123 -  jeg har været på den side og dumt nok kan jeg simpelthent ikke finde AGREE - knappen død iriterende.
Avatar billede mizu Nybegynder
05. juli 2003 - 15:01 #4
Glem den sidste note det er gået iorden

Tak Mizu