Avatar billede klas Juniormester
07. december 2000 - 18:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

andmelde snyd

Heysan,

Skulle vi ikke lave så man skulle andmelde snyd direkte til admin istedet for her på eksperten? -  så det ikke er for meget \"mudderkastning\" :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. december 2000 - 18:17 #1
Så folk sidder og anmelder anonymt ? Nej!
Så har folk jo ikke en chance for at forsvarre sig hvis nu det er en falsk anklage..
Avatar billede klas Juniormester
07. december 2000 - 18:20 #2
Det kan admin vel hurtigt selv se . . ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. december 2000 - 18:21 #3
Det kan de da ikke ...
Avatar billede klas Juniormester
07. december 2000 - 18:30 #4
hvorfor ikke ? man skal selvfølgelig begrunde kraftigt for det man andmelder, i alle andre tilfælde er det da også op til admin at bedømme om der er snyd .
Avatar billede krusell Nybegynder
07. december 2000 - 20:22 #5
Mener også det er fint at man anmelder offentligt, så har andre også en mulighed for at hjælpe, enten admin eller snyder, alt efter tilfældet. Selvfølgelig skal det gøres i ordentlig tone.
Så er det også nemmere og se om det er et fakespørgsmål man er rendt ind i, når man kan se hvme der er snydere, så man ikke spilder tid på et spørgsmål der ikke er relevant eller lign.

krusell
Avatar billede krusell Nybegynder
07. december 2000 - 20:23 #6
Der skulle selvfølgelig havde stået anklagede istedet for snyder i slutningen af linie 1, for selvfølgelig vil man ikke hjælpe en snyder, kun en der er uretmæssigt anklaget ;-)... (set i 1024 x 768)
Avatar billede powell Nybegynder
08. december 2000 - 07:46 #7
tdhausgaard -> I enkelte tilfælde er det jo overhoved ingen tvivl, og i andre har du fuldstændig ret.

Men jeg ved at Admin, læser de mails man sender til dem, derfor kan mange muderkastnings øjeblikke blive sparet, hvis man valgte at sende en mail. Ved kraftig mistanke om snyd eller forkert brug af eksperten, så tror jeg ikke at det gør det store at men sender en mail, og for fjernet brugeren og/eller spørgsmålet. Jeg kan i samme ånd lige sige at selvom de er Admin\'s så tænker de faktisk tom nogle velprogrammerede mennesker ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. december 2000 - 09:48 #8
Jeg synes både/og er fint. Der er ingen gund til at \"skjule\" debatten, som giver bedre demokrati for de implicerede.
Avatar billede snowball Novice
08. december 2000 - 10:02 #9
admin: Kan I så ikke lave en ny kategori til den slags og lave det så spørgsmålene evt. ikke bli\'r vist på listen over nye spørgsmål ???

Jeg er efterhånden ved at være godt træt af at man næsten ikke kan kigge på den liste uden der er et \"spørgsmål\" om en der snyder !!!

Snowball
Avatar billede powell Nybegynder
08. december 2000 - 10:16 #10
Enig!!
Avatar billede krusell Nybegynder
08. december 2000 - 19:04 #11
Enig also...