Avatar billede lrd Nybegynder
03. juli 2003 - 18:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Sygate

Har efter en del problemer med ZA installeret denne efter sigende gode sygate!

Sidder og følger den lidt og har været inde under loggen hvor der står at some is scanning my computer. Jeg er ved at teste den gennem deres hjemmeside og har lavet en backtrace via programmet som fortæller mig stedet der scanner findes i Holland!

Er det hele normalt eller er der ting jeg skal vide med hensyn til den nye firewall??

Lrd
Avatar billede kenp Novice
03. juli 2003 - 22:17 #1
Du kan sætte din firewall til at køre "stealt" så den ikke svare tilbage på nogle forspørgsler overhovedet! så der ikke kan ses på nettet! når man scanner
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 07:30 #2
hvordan gør man det og hvad med opdateringer
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 08:35 #3
du kan sætte den til at hente opdateringer selv ;)

under konfiguration -> der skulle gerne være et sted som gør stealt! (har den ikke lige her så jeg kan ikke fortælle det nærmere før jeg kommer hjem)

men mange gange bliver jeg også scannet derhjemme, man kan ikke gøre noget for at stoppe det! kun gøre så man ikke kan ses
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 08:43 #4
Kan vi ikke snakke sammen når i kommer hjem eller her i weekenden for skal lige arbejde lidt :-)

Håber du evt giver feedback selvom jeg ikke er her

Ha en god dag kenp

Lrd
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 08:52 #5
jeg kigger på det når jeg kommer hjem ;) så skal du nok får at vide hvor du skal rettet det.

så må jeg nok også hellere få lavet lidt her på mit arbejde!

du må da også have en god dag og godarbejdslyst ;o)
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 09:38 #6
her kan du finde manualer support m.m.
http://smb.sygate.com/support/documents/pspf/default.htm

her er manualen kig på side 46 under punkt 9.3.
http://smb.sygate.com/support/userguides/pspf/pspf50_userguide.pdf
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 18:21 #7
Solid feedback tak!

Håber ikke der er andet jeg skal gøre så!

Ha det godt kenp

Lrd
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 18:27 #8
det skulle der ikke være!

takker for point!

det eneste andet er jo du skal være opmærksom på hvilke programmer du tillader komme på nettet det kun jo være noget du ikke ville have!
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 18:49 #9
Kan du hjælpe i mit andet spørgsmål under styresystemer måske for er ude på dybt vand :-) Det hedder "pc genstarter"
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 18:53 #10
Kan ikke få den til stealht
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 18:53 #11
stealth
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 18:59 #12
Det lyder da mystisk har du ikke det flueben du kan sætte!
Avatar billede lrd Nybegynder
04. juli 2003 - 19:01 #13
Tror kun det er pro versionen du kan dette på :-)

Har intet pillet ved men mon ikke jeg er sikret alligelvel??