Avatar billede uffe123 Nybegynder
02. juli 2003 - 18:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

net printning

hejsa,Jeg har 3 computere sat til en router, og skal kunne printe fra dem alle.  Jeg har ikke en netværksprinter men den skal kunne printe gennem et netværk, uden at den sidder på en computer, hvad skal man så bruge ?
Avatar billede hiks Nybegynder
02. juli 2003 - 18:23 #2
styresystem?

for windows XP og 2000 kan da sagtens håndtere det - du skal bare dele din printer på den ene maskine og tilgå den fra de andre over netværket!

/hiks
Avatar billede hiks Nybegynder
02. juli 2003 - 18:24 #3
bemærk dog at den computer der har printeren tilsluttet skal stå tændt for at de andre skal kunne printe eller er det en printserver du leder efter...

/hiks
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. juli 2003 - 18:25 #4
Hiks:

"men den skal kunne printe gennem et netværk, uden at den sidder på en computer, hvad skal man så bruge?"

Det er jo ikke den løsning han spørger efter
Avatar billede uffe123 Nybegynder
02. juli 2003 - 18:31 #5
tak for hjælpen
Avatar billede hiks Nybegynder
02. juli 2003 - 18:38 #6
ok havde lige overset den lille detalje.... :o)

/hiks